Druk wizytówek – jak wybrać dobrego partnera?

Już dawno udowodniono, że opinię na czyjś temat wyrabiamy sobie w przeciągu pierwszych kilku sekund od pojawienia się danej osoby w zasięgu naszego wzroku. Każdy człowiek biznesu wie, że odpowiednia prezencja to połowa sukcesu. Dobrze dobrany garnitur i obuwie, krawat, pasek, spinki do mankietów, nienaganna fryzura. Wszystko po to, by na potencjalnych kooperantach wywrzeć jak najlepsze pierwsze wrażenie. Jednak nie tylko to, co mamy na sobie buduje opinię na nasz temat. Także to, jakimi przedmiotami się otaczamy i posługujemy, dostarcza wytrawnym poszukiwaczom partnerów biznesowych niezbędnych informacji.

Prosty przekaz to podstawa

Do Europy wizytówki dotarły w XVI wieku, ale znane były już około sto lat wcześniej na terenie Chin. Tam właśnie zwrócono uwagę na to, jak ważne są dane personalne osób piastujących różnego rodzaju urzędy w państwie. Początkowo wizytówki miały ułatwiać pierwszy kontakt między nieznajomymi w towarzystwie, ale z biegiem czasu zostały przysposobione przez środowiska przedsiębiorczości. Ich zadaniem, podobnie jak pierwowzoru, jest przekazanie podstawowych informacji na temat współrozmówcy. W przypadku wizytówki biznesowej poza personaliami jej posiadacza umieszcza się na niej dane kontaktowe, takie jak numer telefonu, nazwa firmy oraz adres jej siedziby. Oczywiście istnieje wiele wariacji na ten temat, ale zasada jest zawsze ta sama — ma być prosto i przejrzyście, bez zbędnych dodatków. W końcu w interesach liczą się konkrety.

Stała współpraca — obopólne korzyści

Dobry przedsiębiorca wie także, w jaki sposób generować oszczędności dla swojej firmy. Jednym z takich środków jest nawiązywanie współpracy z dostawcami zewnętrznymi, między innymi artykułów biurowych, reklamowych oraz różnego rodzaju usług. Doskonałym przykładem jest tu właśnie stałe zlecenie na druk wizytówek firmowych. Stały, sprawdzony wykonawca to niewątpliwie szereg korzyści dla przedsiębiorcy, takich jak priorytetowe traktowanie zleceń czy specjalne stawki dla kontrahentów. Wybierając partnera biznesowego, warto pamiętać, że lepiej powierzyć swój wizerunek komuś, kto posiada już doświadczenie w danej branży. I tak na przykład, jeśli interesuje Cię dobra drukarnia w Krakowie, bez wątpienia wysoko na Twojej liście pojawi się drukarnia VPrint, z której dorobkiem zapewne niejednokrotnie miałeś okazję się zetknąć. Firma ta posiada stałych klientów wśród czołowych marek polskiego biznesu, którzy docenili wysoką jakość jej usług drukarskich. A przecież solidny partner to solidna współpraca. Co więcej, uznany partner w interesach to wizytówka sama w sobie.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

nineteen + 13 =