Każdy, kto przynajmniej trochę zna się na marketingu, wie, że rollupy to przedmioty, które pełnią w nim bardzo ważną rolę. Można je zabierać ze sobą na spotkania czy też targi, a co najważniejsze – istnieje możliwość wyróżnienia się z ich pomocą. Co jeszcze warto o nich wiedzieć?
Roll up: wygodna podstawa
Roll up to – mówiąc inaczej – stojak na reklamę. Składa się on ze stelaża i grafiki, która jest na nim umieszczona – w głównej mierze logo marki, jej hasło lub coś, co ja identyfikuje. Przedmiot ten charakteryzuje się bardzo prostym montażem orz demontażem. Zajmuje niewiele miejsca, w związku z czym można go zabierać ze sobą między innymi na konferencje, targi, spotkania biznesowe i tym podobne.
Doskonały nośnik reklamy
Każdy roll-up to z pewnością świetny nośnik marketingowy. Jest to przedmiot bardzo efektowny i efektywny – w szybki i prosty sposób przyciąga uwagę potencjalnych klientów i sprawia, że interesują się oni promowaną marką.
Niezliczone możliwości
W przypadku roll-up’ów, główną rolę pełnią oczywiście zdjęcia oraz treści umieszczone na nich. Ważne jednak jest to, aby pamiętać, że na dostępnej powierzchni należy zawrzeć tylko i wyłącznie najbardziej istotne informacje, na przykład logo firmy, hasło reklamowe oraz dane kontaktowe. Wszystkie treści powinny znajdować się na wysokości oczu potencjalnego klienta. Muszą również mieć elegancką grafikę o jak najwyższej rozdzielczości.
Z czego wykonuje się rollupy?
Rollupy są najczęściej wykonywane z aluminium, jednakże niektóre firmy oferują także takie, które wyprodukowano z metalu. Ostatni z rodzajów jest w głównej mierze przeznaczony do wystawiania na zewnątrz budynków. Są one bardzo trwałe i odporne na czynniki zewnętrzne, takie jak deszcz czy promienie słoneczne. Konstrukcje aluminiowe z kolei nadają się do wnętrza budynku. Każdy rollup posiada stelaż oraz kasetę z mechanizmem, który pozwala rozsuwać oraz zasuwać grafikę w dowolnym momencie. Z tyłu znajduje się specjalna rurka, na której opiera się grafika właśnie.